EVENEMENTEN

Scouts Denderleeuw staat niet stil en plant regelmatig evenementen in. Hieronder vind je de laatste evenementen die op de scouts plaatsvinden! Denk aan startdag, Stockwood , valentijnsontbijt en talloze andere evenementen!

STOCKWOOD 2023 ©

Startdag 2023

Kom de magie van 'Cirque du Skoet' ontdekken op zaterdag 23 september aan de scoutslokalen van Denderleeuw (Walleken 14). Van 14 uur tot 17 uur kunnen jongeren tussen de 6 en 18 jaar hier terecht om leuke spelletjes te spelen.

De ouders kunnen ondertussen iets drinken in onze scoutsbar.

Na al dat spelen nodigen we jullie graag uit om iets te komen eten in onze resto skoet, daarnaast is er ook nog kinderanimatie. En dat is nog niet alles, want 's avonds komen enkele van onze eigen scoutsDJ's plaatjes draaien.

Mis deze spetterende start van het nieuwe jaar niet! Tot dan!

Oud-leidingsbrunch: Na het succes van ons uitermate gezellige ontbijt vorig jaar doen we dit jaar verder met een brunch! Kom samen met andere oud leiding en je gezin gezellig brunchen op zondag 23 september, inschrijven kan via deze link: